Rallyschool.gr

ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023-ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2022

Το ράλι Ακρόπολις του 2023 αποτελεί πλέον παρελθόν.

Τα αποτελέσματα είναι ήδη γνωστά, οι περισσότεροι από τους Έλληνες συμμετέχοντες είναι ευχαριστημένοι με τη συμμετοχή τους, το facebook είναι γεμάτο αναρτήσεις με δηλώσεις και ευχαριστήρια των συμμετεχόντων προς χορηγούς, υποστηρικτές κλπ, και, πάμε για το Ακρόπολις του 2024!

Παρ’ όλα αυτά, θα μου επιτρέψετε να κάνω μια πολύ μικρή ανάλυση που αφορά στη σύγκριση των χρόνων που πέτυχαν στις ειδικές οι συμπατριώτες μας συμμετέχοντες στο Ακρόπολις και τις δύο χρονιές, δηλαδή φέτος και το 2022.

Ένας αντικειμενικός τρόπος να “βαθμολογήσεις” τις επιδόσεις των συμμετεχόντων σε σχέση με τους αλλοδαπούς επαγγελματίες και ημιεπαγγελματίες, είναι να μελετήσεις την τιμή της διαφοράς σε δευτερόλεπτα ανά χιλιόμετρο που επιτυγχάνει ο κάθε συμμετέχων από τον 1ο της κλάσης του, σε κάθε ειδική. Αν λοιπόν θελήσεις να αντιληφθείς αν ο χ συμμετέχων πήγε “καλύτερα” φέτος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αξίζει τον κόπο να αντιπαραβάλλεις τις διαφορές ανά χλμ σε κάθε ειδική του 2023, σε σχέση με τις διαφορές που επέτυχε στον αγώνα του 2022.

Σας προλαβαίνω στις απορίες και ενστάσεις σας: Ούτε οι ειδικές είναι ίδιες (ακόμη και αν είναι ολόιδια μία χωμάτινη ειδική το 2023 και το 2022, η ποιότητα του χώματος που αλλάζει λεπτό με το λεπτό, τη διαφοροποιεί),ούτε πιθανώς οι 1οι κάθε ειδικής να είναι οι ίδιοι. Ίδιος όμως είναι ο οδηγός που οδήγησε και το 2022 και το 2023 και άμα δεν είναι 1ος στην κλάση του, επιτυγχάνει μία διαφορά ανά χιλιόμετρο ειδικής σε σχέση με τον εκάστοτε 1ο της ειδικής. Αναλόγως λοιπόν με το πώς μεταβλήθηκε αυτή η διαφορά το 2023 σε σχέση με αυτή του 2022, εύκολα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο οδηγός (το σύνολο: οδηγός, συνοδηγός,προπόνηση-εκπαίδευση, αυτοκίνητο, ομάδα) βελτιώθηκε, παρέμεινε σταθερός ή χειροτέρεψε. Βέβαια, ισοδύναμα, μπορούμε να δεχτούμε ότι ο 1ος της κλάσης έκανε τα παραπάνω και οι λοιποί συμμετέχοντες παρέμειναν “σταθεροί” , αλλά και έτσι να είναι; Υπάρχει ικανοποίηση από τη μη πρόοδο;

Πάμε λοιπόν:

Πίνακας 1.

Ο πίνακας 1 αποτελείται από 19 στήλες και 19 γραμμές που μας περιγράφουν τις διαφορές ανά χλμ ειδικής κάθε ενός αναφερόμενου στην 1η γραμμή οδηγού, για το 2023 και για το 2022. Οι οδηγοί που περιέλαβα συμμετείχαν το 2022 και το 2023 στην κλάση Rally 2 και Rally 1 και είναι κατά σειρά οι εξής: Στήλη 2 και 3 , ο Κος Κεχαγιάς αναφερόμενος ως KECHAG23 για το 2023 και ως KECHAG22 για το 2022. Αντίστοιχα οι υπόλοιποι από αριστερά προς τα δεξιά είναι οι Κύριοι: Ρουστέμης, Αθανασούλας, Βελάνης, Καρέλης, Τσουλόφτας, Χαλκιάς, Βασιλάκης και Σερδερίδης.

Υπ’ όψη ότι ο Κος Χαλκιάς το 2023 συμμετείχε με αυτοκίνητο άλλης κλάσης από ότι το 2022, αλλά αφού και σε αυτή την κλάση συμμετέχουν κυρίως ξένοι, αξίζει τον κόπο να περιληφθεί.

Δεν έχω περιλάβει τις συμμετοχές της rally 4 αφού ως επί το πλείστον συμμετέχουν και κερδίζουν Έλληνες οδηγοί.

Το κάθε τετραγωνάκι του πίνακα όταν περιέχει αριθμό, είναι τα δευτερόλεπτα ανά χιλιόμετρο που απέχει ο οδηγός από τον νικητή της κλάσης του στη συγκεκριμένη ειδική. Η 1η στήλη κάθε οδηγού, επαναλαμβάνω, αναφέρεται στο 2023 και η δεύτερη στο 2022. Όταν το τετραγωνάκι είναι κενό, πάει να πει ό,τι: είτε ο οδηγός εγκατέλειψε , είτε αντιμετώπισε σημαντικό πρόβλημα στην ειδική και ο χρόνος του απέχει υπερβολικά (πάνω από 3,5 φορές) από το μέσο όρο των χρόνων που επιτυγχάνει συνήθως, γιαυτό και δεν τον συμπεριλαμβάνω. Επίσης, ξεκινώ και τις δύο χρονιές από του χρόνους της 2ης ειδικής, εκεί που αρχίζει ο “πραγματικός” αγώνας, παραλείποντας την ειδική των θεατών.

Οι 3 τελευταίες γραμμές είναι η περίληψη όλων των παραπάνω: Η 3η από το τέλος, η γραμμή Μ.Ο. είναι ο μέσος όρος, η μέση τιμή των διαφορών χρόνων του κάθε οδηγού. Η 2η από το τέλος, η γραμμή Τ.ΑΠ., είναι η τυπική απόκλιση που μας λέει περίπου το εξής: το 70% των διαφορών ανά χλμ ειδικής περιλαμβάνεται στο εύρος: από Μ.Ο- Τ.ΑΠ. έως Μ.Ο + Τ.ΑΠ. Με πιο απλά Ελληνικά μας δείχνει το πόσο σταθερός είναι ο οδηγός γύρω από τη μέση διαφορά και , τέλος η τελευταία γραμμή, η ΔΙΑΜ. Είναι η διάμεσος, η τιμή που πάνω και κάτω από αυτή βρίσκονται οι μισές παρατηρήσεις.

Παρατηρώντας λοιπόν το Μ.Ο και τη ΔΙΑΜ. μπορούμε να πούμε ότι οι Κύριοι Αθανασούλας, Τσουλόφτας και Χαλκιάς βελτίωσαν (μείωσαν) την απόσταση που απείχαν από τον 1ο της κλάσης τους σε κάθε ειδική φέτος, σε σχέση με πέρυσι. Βέβαια, ο Κος Τσουλόφτας φέτος έτρεξε σε 2 μόλις ειδικές έναντι 15 πέρυσι (αφαιρώ πάντα την 1η) και ο Κος Αθανασούλας έτρεξε σε 5 έναντι 15 πέρυσι. Επί πλέον, ο Κος Χαλκιάς βελτίωσε μεν αρκετά, λίγο λιγότερο από 1 δευτ τη διαφορά του από τον 1ο , αλλά συμμετέχοντας σε άλλη κλάση.

Όλοι οι υπόλοιποι συμμετέχοντες φαίνεται ότι είτε δεν έδωσαν των καλύτερο εαυτό τους είτε αντιμετώπισαν περισσότερα προβλήματα σε σχέση με το 2022 και πέτυχαν αρκετά μεγαλύτερη διαφορά ανά χλμ ειδικής από τον νικητή της κλάσης , φέτος σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό ίσως θα πρέπει να τους προβληματίσει για το μέλλον γιατί κάποιο ή κάποια μέλη του συνόλου: οδηγός-συνοδηγός- προπόνηση -εκπαίδευση-αυτοκίνητο-ομάδα δεν δούλεψε (αν) και πολύ καλά, τουλάχιστον σε σχέση με το πως “δούλεψε” το 2022.

Παρατήρηση 1: Παρ ότι αρκετά πιο “αργός” φέτος με τις ενδείξεις και του Μ.Ο και της ΔΙΑΜ., αν παρατηρήσουμε την τυπική απόκλιση Τ.ΑΠ. για το 2022, ο νεαρός Κος Ρουστέμης έχει μία εντυπωσιακή σταθερότητα για το 2022, σταθερότητα που παραπέμπει σε “ακατέργαστο διαμάντι”! Παραπλήσια σταθερότητα (όχι τόσο καλή) πέτυχε φέτος και Κος Τσουλόφτας αλλά η επίδοση εξέρχεται μόνο από δύο ειδικές. Παρ’ όλα αυτά , ο Κος Τσουλόφτας είναι “κατεργασμένο διαμάντι”.

Παρατήρηση 2: Η σταθερότητα της διαφοράς των χρόνων προκύπτει από το κατά το δυνατόν ελάχιστο της τυπικής απόκλισης. Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη και καλό οπωσδήποτε, δεδομένου ότι κάποιος που κινείται με ρυθμό “βόλτας” , για παράδειγμα με 15 δευτ/χλμ διαφορά από τον 1ο, δεν θα δυσκολευτεί να διατηρήσει σταθερή αυτή τη διαφορά, άρα από μόνη της η τυπική απόκλιση δεν μας λέει και πάρα πολλά.

Με την ευθύνη για την ακρίβεια των παραπάνω

Για το Rallyschool.gr

Λάμπης Κουρτέσης

Υ.Γ. Όλα τα στοιχεία τα έλαβα από το ewrc -results.com

Θα δημοσιευθεί
σύντομα

Rallyschool.gr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:

Πραγματοποιούνται τηλεφωνικώς, καθημερινά, 08:30- 21:30.
Για να δεσμευτεί ημερομηνία και ώρα απαιτείται, είτε προκαταβολή 25% επί της αξίας της εμπειρίας στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης και εξόφληση την ημέρα πραγματοποίησής της , είτε πλήρης εξόφληση, μέσω του τραπεζικού λογαριασμού της επιχείρησης.

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6945 544439 

οροι

Ο κάθε πελάτης πριν μπει στο αγωνιστικό αυτοκίνητο υπογράφει ιδιωτικό συμφωνητικό που δηλώνει ότι είναι καλά από πλευράς υγείας, δεν έχει πιει οινοπνευματώδη ή έχει καταναλώσει φάρμακα που αμβλύνουν τα αντανακλαστικά του, για τουλάχιστον οκτώ (8) ώρες πριν από την ώρα της εμπειρίας.

Επίσης στο ίδιο συμφωνητικό αναφέρεται ότι δεν θα μας ζητήσει ευθύνη εάν κάτι του συμβεί κατά την ώρα της εμπειρίας, όπως και ότι θα αποζημιώσει την επιχείρηση με τα ανταλλακτικά και το κόστος επισκευής, για ζημιές που τυχόν προκαλέσει με την οδήγησή του, μόνο από τις παρακάτω αιτίες:

• Έξοδος από το δρόμο, ανατροπή, σύγκρουση σε σταθερό σημείο (δέντρο, βράχος,γενικά φυσικά εμπόδια, σταθμευμένο όχημα)
• Καταστροφή του κινητήρα από υπερβολική θερμοκρασία γιατί ο οδηγός δεν έδωσε σημασία στο όργανο θερμοκρασίας.
• Καταστροφή του κινητήρα από άτσαλο κατέβασμα ταχύτητας από πολύ υψηλές στροφές κινητήρα, χωρίς να χρησιμοποιηθεί το φρένο

Απαιτείται η προσκόμιση της πρωτοτύπου αδείας οδήγησης, ώστε να αποδεικνύεται η ικανότητα οδήγησης του πελάτη.

Τα χιλιόμετρα της κάθε εμπειρίας γίνονται “σπαστά”. Συνήθως χρησιμοποιούμε ένα τμήμα της ειδικής διαδρομής μήκους από 0,7- 1,2 χιλιόμετρα και κινούμαστε και προς τις δύο κατευθύνσεις (εμπρός – πίσω) μέχρι να συμπληρωθούν τα αγορασμένα χιλιόμετρα της εμπειρίας.

Όλες οι συναντήσεις γίνονται με ραντεβού και απαιτείται ελάχιστος χρόνος ειδοποίησης δύο (2) ημερών.

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Μπορείτε να οδηγήσετε όσο γρήγορα αντέχετε, αρκεί, και εσείς και το αυτοκίνητο, να επανέλθετε ολόκληροι και πλήρως λειτουργικοί στον τερματισμό της εμπειρίας.

Άλλως τε, για το τελευταίο, θα μας έχετε υπογράψει ένα έντυπο (δες &1 και 2),που, αφ’ ενός μεν θα μας απαλλάσσει από ευθύνες κακής σας οδήγησης, αφ’ ετέρου δε, θα σας επιβαρύνει με το κόστος διόρθωσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση συγκεκριμένων ζημιών.
Η αλήθεια είναι ότι από το 2010 που έχουμε μεταφερθεί στην τωρινή μας έδρα, ουδέποτε χρειάστηκε κάποιος πελάτης να μας αποζημιώσει για ζημιές. Ελπίζουμε να μην είσαστε εσείς ο πρώτος που θα το κάνει.

Πάντως για να μη σας χαλάμε την διάθεση, για να προξενήσει κάποιος ζημιά, θα πρέπει να το “προσπαθήσει” πολύ. Μην ξεχνάτε, ότι ο σκοπός της επίσκεψή σας είναι η διασκέδασή μέσω της αγωνιστικής οδήγησης! Αν βέβαια θεωρείτε σαν διασκέδαση το να τουμπάρετε ή να σπάσετε το αυτοκίνητο που σας εμπιστευόμαστε, τότε θα πρέπει να υποστείτε και το κόστος.

Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε τους όρους και προϋποθέσεις

τηλεμετρία

Με τη χρήση της τηλεμετρίας…..