facebook

facebook

 en  it
 

Micra

Rally school σχολή αγωνιστικης οδηγησης
RENT A RALLY CAR PDF Εκτύπωση E-mail
Share

 

Προσφέρουμε προς ενοικίαση για συμμετοχή σε χωμάτινους αγώνες, δύο Nissan Micra K11 1300 c.c. της κλάσης ΕΑ5.

Και τα δύο αυτοκίνητα  είναι εφοδιασμένα με σαζμάν Hewland 5 σχέσεων με ίσια δόντια σε διάταξη Η και αποδίδουν περί τους 110 ίππους, με ροπή 12,8  Kgr στις 5100 στροφές.  Τα roll cage τους είναι ομολογκαρισμένα, της JanSpeed και της Safety Devices, ενώ οι αναρτήσεις τους είναι Ohlins στο ένα και Bilstein  με KYB στο άλλο, πλήρως ρυθμιζόμενες. Τα αυτοκίνητα διατίθενται με μεταχειρισμένα λάστιχα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, με ζάντες των 14".

Το πακέτο ενοικίασης περιλαμβάνει:

  1. Χρήση του αγωνιστικού αυτοκινήτου
  2. Μεταφορά στον και από τον τόπο του αγώνα
  3. Διαδικασία ελέγχου εξακρίβωσης
  4. Service κατά τη διάρκεια του αγώνα
  5. Οδήγηση  10 χλμ πριν από τον αγώνα
  6. Βενζίνη 100 οκτανίων από πρατήριο.

Το κόστος ενοικίασης είναι 25€ ανά χλμ ειδικής , πλέον εξόδων.

Ανάλυση εξόδων:

  1. Μεταφορά του αυτοκινήτου από- προς Άγιους Θεόδωρους Κορινθίας με κόστος 0,40€/χλμ/ αυτοκίνητο, πλέον τυχόν εισιτηρίων (π.χ. πλοίο) αν απαιτούνται.
  2. Διαμονή- διατροφή- αμοιβές των συνοδών των αυτοκινήτων για το Σαββατοκύριακο του αγώνα. (Μία μέση τιμή για δύο άτομα είναι 380€)

Απαιτείτα εγγύηση (επιταγή Τραπέζης- ή εγγυητική ή μετρητά), ύψους 6.000€ ανά αυτοκίνητο. Εναλλακτικά, τα αυτοκίνητα ασφαλίζονται προς 800€ έκαστο κατ' αγώνα με εκπιπτώμενο ποσό τις 3.000€, τα οποία κατατίθενται ως εγγύηση.

 

ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ: (?)!!!!

Αναμένοντας το ελληνικό πρόγραμμα αγώνων για το 2012, σας πληροφορούμε ότι την καινούργια χρονιά τους μήνες: Ιανουάριο, Μάρτιο και Απρίλιο υπάρχουν  χωμάτινοι αγώνες τύπου "ρόντε" στη γείτονα Ιταλία, στην περιοχή της Φλωρεντίας. Οι τιμές είναι παρεμφερείς με τον αγώνα της 4ης Δεκεμβρίου, εκτός από το γεγονός ότι υπάρχει παράβολο συμμετοχής (περί τα 350€) και το σέρβις θα στοιχίσει 1100€ λόγω μεγαλύτερης απόστασης από την έδρα τους.  Για ένα λοιπόν αγώνα το κόστος σας αναμένεται με κάποιες αποκλίσεις (τελικά χλμ αγώνα)   να φθάσει  περί τις 3600€, έναντι 2970€ της 4ης Δεκεμβρίου.

Η συμμετοχή σας σε δύο ή και στους τρεις αγώνες, εννοείται ότι θα τύχει έκπτωσης. 

 
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ: 10o RALLY ΑΖΖΑΝΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Πρόκειται για τον προτελευταίο αγώνα του θεσμού ΤRT (Trofeo Rally Terra) , ή αν θέλετε, του ιταλικού κυπέλλου χώματος. Περιοχή τέλεσης, το Ατσάνο 10ο , 70 περίπου χλμ ΒΑ από τη Βενετία, στην περιοχή του Πορντενόνε.  
Το ελληνικό πλήρωμα με το Μίκρα της ΕΑ5 περίμεναν 350 χλμ αγώνα, εκ των οποίων τα 105 περίπου αποτελούσαν τις ειδικές διαδρομές.

Περισσότερα...
 
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Τα αποτελέσματα του πρόσφατου ιστορικού ράλι Ακρόπολις, μας έκαναν να αισθανθούμε περήφανοι και να συνεχίσουμε με περισσότερη θέρμη αυτό που κάνουμε μέχρι τώρα, το σχολείο αγωνιστικής οδήγησης, βασιζόμενο στο βιβλίο μας "ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ- ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ".

Τρείς από τους "μαθητές" μας, διέπρεψαν και στο ασφάλτινο και στο χωμάτινο αγώνα, γράφοντας καταπληκτικούς χρόνους στις κατηγορίες τους αλλά και σε επίπεδο γενικής κατάταξης.

Όσοι από σας μας γνωρίζετε, ξέρετε τη διακριτικότητα που μας διακατέχει, άρα μην περιμένετε ονόματα και δημόσια συγχαρητήρια, απλά σας λέμε ότι και εσείς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη σοβαρότητα και μεθοδικότητα της δουλειάς μας, όπως ακριβώς έκαναν και οι Κύριοι "ανώνυμοι" που τους απευθύνονται τα συγχαρητήρια.

Πολύ υπερήφανος

Για την "Παραλληλοδρόμιο Motorsport- Outdoor Activities"

Λάμπης Κουρτέσης

 
ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ Η ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ; PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Ευκαιρίας δοθείσης λόγω του σεμιναρίου που διοργανώνεται το Σαββατοκύριακο 22 και 23 Ιανουαρίου 2011 στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας, το 1ο για το 2011, θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας ένα θέμα που τα τελευταία 8 1/2 χρονια στην πίστα, το άκουγα σχεδόν καθημερινά.

Αφορά το διαχωρισμό οδήγησης και τεχνικής ανάμεσα σε χωμάτινες  και ασφάλτινες επιφάνειες. Αφορά τις διαφορετικές γραμμές που πρέπει να έχει κάποιος όταν κινείται σε διαφορετική επιφάνεια. 

Φίλοι αγωνιζόμενοι, δεν υπαρχουν ασφάλτινες και χωμάτινες γραμμές. Υπάρχει μία και μοναδική αγωνιστική γραμμή την οποία προσπαθούμε να διατηρήσουμε, είτε κινούμαστε σε άσφαλτο είτε σε χώμα. Όλα τα άλλα είναι προϊόντα παραπληροφόρησης και άγνοιας. Για αυτό σε κάθε μας αναφορά για τα σεμινάρια που διοργανώνουμε επιμένουμε με κίνδυνο να φανούμε κουραστικοί ότι , ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΣΤΕ με πολύ απλά μαθηματικά, ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες για την ισχύ τους. Και για να επιστρέψουμε  στα των διαφορών ανάμεσα σε άσφαλτο και χώμα, οι μοναδικές διαφορές είναι η απόλυτη ταχύτητα και η πρόσφυση. Και αν το αναλύσουμε ακόμα περισσότερο, θα δούμε ότι η απόλυτη ταχύτητα διαφέρει, απλά απειδή διαφέρει η πρόσφυση, που στο χώμα είναι μικρότερη από ότι στην άσφαλτο.

 

 
ΙΣΤΟΡΙΚΟ RALLY ISOLA D ELBA PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Στην Ιταλία στο νησί Elba τόπος εξορίας του Ναπολέοντα,διεξήχθη  το (32ο ;) ιστορικό rally Isola d' Elba, αγώνας που μετρούσε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ραλι ιστορικών αυτοκινήτων. Ο αγώνας έγινε το τριήμερο 16-18 Σεπτεμβρίου και είχε και ελληνικό ενδιαφέρον, μιας και τρία πληρώματα, οι κκ Μαστρογιάννης, Σταφυλοπάτης Φ. και Σταφυλοπάτης Μ., βρέθηκαν στη γραμμή της αφετηρίας την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου στις 21:00, στην πανέμορφη Marina di Campo της Elba, ανάμεσα στα 99 πληρώματα της sporting που πήραν μέρος στον αγώνα.
Ήταν ένας ομολογουμένως καταπληκτικά στημένος αγώνας, με αποκορύφωμα τη δεύτερη νυχτερινή ειδική, την "Capoliveri", μήκους περίπου 5,8 χλμ. που έγινε μέσα σε ένα τουριστικό και ιστορικό χωριό του νησιού, το Capoliveri. Ήταν μιά μοναδική εμπειρία να βλέπεις άπειρες τον αριθμό Porsche  και άλλα κοσμήματα του παρελθόντος να περνούν ανάμεσα απο τα στενά δρομάκια του χωριού, να περνούν μέσα από την κεντρική του πλατεία και να εκπέμπουν ένα ήχο και μιά μαγεία που τη ζήσαμε μόνο εμείς και μερικές χιλιάδες θεατές που παρακολούθησαν την ειδική. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το λεωφορείο που έβαλε ο τοπικός δήμαρχος για να εξυπηρετεί τους θεατές και να τους μεταφέρει από τις θέσεις στάθμευσης στο χώρο της αφετηρίας και φυσικά μετά τον αγώνα τους μετέφερε (και εμάς)  εκεί που τους παρέλαβε.Ακριβώς όπως κάνουμε και στους ελληνικούς αγώνες.
Στα καθ' ημας τώρα: Ο κος Μαστρογιάννης με τη Lancia Fulvia HF 1,3 της κλάσης C1, αν και αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στις δύο νυχτερινές ειδικές και έπεσε κάπως πίσω, στη συνέχεια ανέκαμψε και με το συνοδηγό του Νώντα Παππά κατάφεραν στο τέλος της 2ης ημέρας να προηγηθούν με περίπου 1,30 λεπτά σε σχέση με τον 2ο. Η 3η ημέρα ήταν ένας θρίαμβος για το ελληνικό πλήρωμα που κέρδισαν στην κλάση τους όλες τις ειδικές με φυσιολογικό αποτέλεσμα την πολυπόθητη νίκη και μάλιστα με διαφορά πάνω από 6 λεπτά από τον 2ο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην εξάτμιση της Lancia στα μισά της 3ης ημέρας, λύθηκε με την παρέμβαση του service που αποτελούνταν από την ομάδα του Adriano Scalon συνεπικουρούμενη από το Νίκο Κουρτέση, με μοναδικό πρόβλημα την καθυστέρηση για 4 λεπτά και χρόνο ποινής 40 δευτερόλεπτα. Όταν όμως προηγείσαι με διαφορά 5+ λεπτών  εκείνη την ώρα, προτιμάς να φύγει το πλήρωμα με το αυτοκίνητο κατά 100% έτοιμο και ας δεχτούν "καπέλλο".
Στα πιπεράτα της όλης υπόθεσης είναι το γεγονός ότι ο Κος Μαστρογιάννης έχασε ένα στοίχημα που τέθηκε στον τερματισμό των νυχτερινών ειδικών και αφορούσε την τελική θέση που θα κατελάμβανε (δεν πίστευε ότι θα κέρδιζε τον αγώνα).  Το στοίχημα αναφερόταν στο να καπνίσει ένα τσιγάρο, πράγμα που έκανε, αποδεικνύοντας ότι έιναι gentleman και ξέρει να ηττάται. Σημαντική λεπτομέρεια: Ο κος Μαστρογιάννης είναι φανατικός αντικαπνιστής, υπέρμαχος του αντικαπνιστικού αγώνα και κάπνισε το 1ο τσιγάρο στη ζωή του.
Φωτογραφίες του αγώνα:

 elba1  elba2
elba3   elba4
elba5  elba6 
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 3