Rallyschool.gr


Rallyschool.gr
Σεμινάρια – Εμπειρίες
Αγωνιστικής Οδήγησης

Οι υπηρεσίες μας

Σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης

Κατά επίπεδο απευθύνεται από τον απλό φίλο της οδήγησης έως τον πρωταθλητή ράλι

Περισσότερα

Ενοικιάσεις αγωνιστικών

Ενοικιάζονται αγωνιστικά αυτοκίνητα για αγώνες ράλι
σε Ελλάδα και Ιταλία.

Περισσότερα

Εμπειρίες αγωνιστικής οδήγησης

Δωρίστε ή απολαύστε εμπειρίες οδήγησης ή συνοδήγησης με αγωνιστικό αυτοκίνητο

Περισσότερα

Προπονήσεις οδηγών αγώνων

Απευθύνεται σε οποιονδήποτε οδηγό αγώνων rally

Περισσότερα

Σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης

Για να αποφεύγονται δυσάρεστες καταστάσεις στον δρόμο.

Περισσότερα
Η απομυθοποίηση της οδήγησης σε αγώνες Ράλι
86.40 €

Η απομυθοποίηση της αγωνιστικής οδήγησης σε αγώνες ράλι

Το Α και το Ω για αγώνες rally

Περισσότερα

Εξειδικευμένες εμπειρίες

Για οδηγούς αγώνων

οδήγηση

Φρένο με το αριστερό

Τεχνική που χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις

Περισσότερα
για rally

Περιγραφή δρόμου

Λήψη σημειώσεων για οδηγούς και συνοδηγούς

Περισσότερα
Βελτίωση

Τηλεμετρία

Ανάλυση του τρόπου οδήγησης με πραγματικά δεδομένα

Περισσότερα

Διαβάστε τη γνώμη τις απόψεις την κριτική μας

ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΡΑΛΙ ΤΟ 2023. ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Το 2023 συμμετείχαν στα Ελληνικά ράλι και ράλι σπριντ (ράλι πλέον για λόγους συντομίας) 321 οδηγοί, Έλληνες και ξένοι, που διαγωνίστηκαν σε 10 ασφάλτινες και 9 χωμάτινες αναμετρήσεις, διεκδικώντας κάποιους από τους 79 προκηρυχθέντες τίτλους για οδηγούς. Παραλείπω τους συνοδηγούς…

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ

Εδώ και αρκετά χρόνια, συνηθίζεται προς το τέλος του έτους να γίνονται προτάσεις σχετικώς με την διεξαγωγή του επομένου πρωταθλήματος ράλι. Ακούγονται απόψεις εντεύθεν και εντεύθεν, λαμβάνονται υπ’ όψη μικρά και μεγάλα συμφέροντα (ποιός έφερε τί, ποιός θα φέρει, ποιός…

ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023-ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2022

Το ράλι Ακρόπολις του 2023 αποτελεί πλέον παρελθόν. Τα αποτελέσματα είναι ήδη γνωστά, οι περισσότεροι από τους Έλληνες συμμετέχοντες είναι ευχαριστημένοι με τη συμμετοχή τους, το facebook είναι γεμάτο αναρτήσεις με δηλώσεις και ευχαριστήρια των συμμετεχόντων προς χορηγούς, υποστηρικτές κλπ,…

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011
Συνολικές δημοσιεύσεις: 16
Κάνει το θεωρητικό μέρος των σεμιναρίων, το οποίο βασίζεται στο βιβλίο «Η απομυθοποίηση της οδήγησης σε Αγώνες Ράλι». Η διδακτική του εμπειρία σε συνδυασμό με τις επιστημονικές του γνώσεις (είναι οικονομολόγος με μεταπτυχιακό πιστοποιητικό στην Οικονομετρία), εγγυώνται μία μεταδοτικότητα μοναδική, ανεξάρτητα από το επίπεδο του διδασκόμενου. Άλλως τε, όλες οι θέσεις που παρουσιάζονται στο σεμινάριο αποδεικνύονται με πολύ απλά μαθηματικά, απομακρύνοντας την όποια αμφιβολία για τα ισχυριζόμενα. Φυσικά, ανάλογα με το σεμινάριο, είτε παρακολουθεί είτε κάνει μαζί με τον διδασκόμενο τις πρακτικές εφαρμογές. Συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτου από το 1977. Το 1990 και το 1991 κέρδισε το πανελλήνιο Κύπελλο ράλι σπριντ, ενώ το 1989 ήταν 3ος στον ίδιο θεσμό και το 1992 2ος. Το 2000 τερμάτισε 2ος στο κύπελλο μίνι ράλι. Τη διετία 2005-2006 συμμετείχε σε μερικούς αγώνες ράλι στην Ιταλία, κερδίζοντας μάλιστα την κατηγορία του (έως 1400 κ.ε.) στο «Rally Altopiano dei 7 Communi» στη Βόρεια Ιταλία. Το 2011 κέρδισε το Έπαθλο των 1400 κ.ε. στο κύπελλο ράλι χώματος. Τα τελευταία χρόνια (από το 2002 που ίδρυσε το «Παραλληλοδρόμιο» ) συμμετέχει 2 έως 3 φορές το χρόνο σε αγώνες , με σκοπό του τη διασκέδαση και τη διατήρηση επαφής με το χώρο.

Θα δημοσιευθεί
σύντομα

Rallyschool.gr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:

Πραγματοποιούνται τηλεφωνικώς, καθημερινά, 08:30- 21:30.
Για να δεσμευτεί ημερομηνία και ώρα απαιτείται, είτε προκαταβολή 25% επί της αξίας της εμπειρίας στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης και εξόφληση την ημέρα πραγματοποίησής της , είτε πλήρης εξόφληση, μέσω του τραπεζικού λογαριασμού της επιχείρησης.

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6945 544439 

οροι

Ο κάθε πελάτης πριν μπει στο αγωνιστικό αυτοκίνητο υπογράφει ιδιωτικό συμφωνητικό που δηλώνει ότι είναι καλά από πλευράς υγείας, δεν έχει πιει οινοπνευματώδη ή έχει καταναλώσει φάρμακα που αμβλύνουν τα αντανακλαστικά του, για τουλάχιστον οκτώ (8) ώρες πριν από την ώρα της εμπειρίας.

Επίσης στο ίδιο συμφωνητικό αναφέρεται ότι δεν θα μας ζητήσει ευθύνη εάν κάτι του συμβεί κατά την ώρα της εμπειρίας, όπως και ότι θα αποζημιώσει την επιχείρηση με τα ανταλλακτικά και το κόστος επισκευής, για ζημιές που τυχόν προκαλέσει με την οδήγησή του, μόνο από τις παρακάτω αιτίες:

• Έξοδος από το δρόμο, ανατροπή, σύγκρουση σε σταθερό σημείο (δέντρο, βράχος,γενικά φυσικά εμπόδια, σταθμευμένο όχημα)
• Καταστροφή του κινητήρα από υπερβολική θερμοκρασία γιατί ο οδηγός δεν έδωσε σημασία στο όργανο θερμοκρασίας.
• Καταστροφή του κινητήρα από άτσαλο κατέβασμα ταχύτητας από πολύ υψηλές στροφές κινητήρα, χωρίς να χρησιμοποιηθεί το φρένο

Απαιτείται η προσκόμιση της πρωτοτύπου αδείας οδήγησης, ώστε να αποδεικνύεται η ικανότητα οδήγησης του πελάτη.

Τα χιλιόμετρα της κάθε εμπειρίας γίνονται “σπαστά”. Συνήθως χρησιμοποιούμε ένα τμήμα της ειδικής διαδρομής μήκους από 0,7- 1,2 χιλιόμετρα και κινούμαστε και προς τις δύο κατευθύνσεις (εμπρός – πίσω) μέχρι να συμπληρωθούν τα αγορασμένα χιλιόμετρα της εμπειρίας.

Όλες οι συναντήσεις γίνονται με ραντεβού και απαιτείται ελάχιστος χρόνος ειδοποίησης δύο (2) ημερών.

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Μπορείτε να οδηγήσετε όσο γρήγορα αντέχετε, αρκεί, και εσείς και το αυτοκίνητο, να επανέλθετε ολόκληροι και πλήρως λειτουργικοί στον τερματισμό της εμπειρίας.

Άλλως τε, για το τελευταίο, θα μας έχετε υπογράψει ένα έντυπο (δες &1 και 2),που, αφ’ ενός μεν θα μας απαλλάσσει από ευθύνες κακής σας οδήγησης, αφ’ ετέρου δε, θα σας επιβαρύνει με το κόστος διόρθωσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση συγκεκριμένων ζημιών.
Η αλήθεια είναι ότι από το 2010 που έχουμε μεταφερθεί στην τωρινή μας έδρα, ουδέποτε χρειάστηκε κάποιος πελάτης να μας αποζημιώσει για ζημιές. Ελπίζουμε να μην είσαστε εσείς ο πρώτος που θα το κάνει.

Πάντως για να μη σας χαλάμε την διάθεση, για να προξενήσει κάποιος ζημιά, θα πρέπει να το “προσπαθήσει” πολύ. Μην ξεχνάτε, ότι ο σκοπός της επίσκεψή σας είναι η διασκέδασή μέσω της αγωνιστικής οδήγησης! Αν βέβαια θεωρείτε σαν διασκέδαση το να τουμπάρετε ή να σπάσετε το αυτοκίνητο που σας εμπιστευόμαστε, τότε θα πρέπει να υποστείτε και το κόστος.

Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε τους όρους και προϋποθέσεις

τηλεμετρία

Με τη χρήση της τηλεμετρίας…..