facebook

facebook

 en  it
 

Micra

Rally school σχολή αγωνιστικης οδηγησης
ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ, ΑΥΤΗ Η ΑΓΝΩΣΤΗ.... PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Εδώ και μερικούς-αρκετούς μήνες εισάγαμε στην καθημερινότητά μας την τηλεμετρία , τόσο στα μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης, όσο και στις προπονήσεις των οδηγών αγώνων που μας τιμούν με την παρουσία τους στο χώρο μας.

Θεωρήσαμε ως δεδομένο ότι η πλειοψηφία του χώρου θα έκανε χαρές και πανηγύρια με την επένδυσή μας, δεδομένου ότι δεν θα υπήρχε πλέον η ανάγκη ο κάθε οδηγός να αγοράσει ένα τέτοιο μηχάνημα, να μάθει τη λειτουργία του ώστε να έχει αντικειμενικά στοιχεία για την πρόοδο τόσο τη δική του όσο και του αυτοκινήτου του, αφού ερχόμενος σε μας θα μπορούσαμε να κάνουμε όλες τις μετρήσεις που ίσως επιθυμούσε, χωρίς επιπλέον κόστος, εκτός ειδικών περιπτώσεων (ομαδικές προπονήσεις).

Λοιπόν, αγαπητοί μου, "πλανηθήκαμε πλάνην οικτρά".

Η τηλεμετρία είναι μια άγνωστη λέξη στον κόσμο των ράλι. Τουλάχιστον αυτό μας έδειξε η μέχρι τώρα εμπειρία μας. Όσο γνωστή και απαραίτητη είναι η χρήση της στους οδηγούς πίστας τόσο άγνωστη είναι στα πληρώματα ράλι.

Επιτρέψτε μου να σας την συστήσω:

Περισσότερα...
 
Η ΣΥΝΕΝΤΣΥΞΗ ΤΟΥ ADRIANO ΑΠΟ www.xwmatinos.gr PDF Εκτύπωση E-mail
Share
 Στο πλαίσιο του ελέγχου εξακρίβωσης για το ράλι Κορίνθου, ο Adriano Scalcon συμμετοχή της rallyschool.gr, έδωσε συνέντευξη στα "παιδιά" του www.xwmatinos.gr, την οποία σας παρουσιάζουμε :http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.php?name=News&file=article&sid=2509
 
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Share
Η νέα μας επένδυση στο χώρο των σεμιναρίων (σχολή) αγωνιστικής οδήγησης για αγώνες ράλι, ακούει στο όνομα ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ.Έτσι κι αλλιώς πρωτοτυπούμε στο χώρο, αφού είμαστε οι μόνοι που εμπλέξαμε απλά και σε όλους κατανοητά μαθηματικά, ώστε να αποδεικνύουμε τις προτάσεις μας καταρρίπτοντας τους μύθους που αφορούν στην αγωνιστική οδήγηση. Την απομυθοποιήσαμε και την κάναμε αρκετά προσιτή. Αποδεικνύουμε ότι δεν υπάρχουν ήρωες στους αγώνες ράλι, αλλά μόνο σκεπτόμενοι και καλά μελετημένοι οδηγοί αγώνων.Η πρωτοτυπία μας συνεχίζεται, αφού έχουμε το θάρρος και τη γνώση να τυπώσουμε και να διανείμουμε στους πελάτες μας τις σημειώσεις του σεμιναρίου μας (130 έγχρωμες σελίδες Α4), ώστε να ανατρέχουν σε αυτές όταν έχουν κάποια απορία. Είμαστε από αυτούς που πιστεύουν ότι "τα γραπτά μένουν"...Τώρα εισάγαμε και την τηλεμετρία στα σεμινάριά μας. Τώρα ο πελάτης μας εκτός από τις αποδείξεις που του παρέχουμε στον πίνακα κατά τη διάρκεια της 4ωρης θεωρίας για το πως πρέπει να κινηθεί στις ειδικές, θα βλέπει σε γράφημα στον υπολογιστή μας και θα μπορεί να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα του τρόπου οδήγησης που του προτείνουμε σε σχέση με αυτό που έκανε μέχρι τωρα, κατά τη διάρκεια των πρακτικών εφαρμογών. Τώρα ο πελάτης μας θα μπορεί να διπαιστώσει ότι έχει πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης, είτε είναι πρωταθλητής είτε αρχάριος στον χώρο των ράλι.Τα μαθηματικά και η τηλεμετρία δεν λένε ψέματα!Σας περιμένουμε όπως πάντα τα τελευταία χρόνια στους άγιους Θεόδωρους Κορινθίας για να σας προσφέρουμε ένα μοναδικό σχολείο αγωνιστικής οδήγησης.Εμείς το τολμήσαμε. Εσείς;Πληροφορίες: Λάμπης Κουρτέσης, τηλ: 6945544439 ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
 
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ: 10o RALLY ΑΖΖΑΝΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Πρόκειται για τον προτελευταίο αγώνα του θεσμού ΤRT (Trofeo Rally Terra) , ή αν θέλετε, του ιταλικού κυπέλλου χώματος. Περιοχή τέλεσης, το Ατσάνο 10ο , 70 περίπου χλμ ΒΑ από τη Βενετία, στην περιοχή του Πορντενόνε.  
Το ελληνικό πλήρωμα με το Μίκρα της ΕΑ5 περίμεναν 350 χλμ αγώνα, εκ των οποίων τα 105 περίπου αποτελούσαν τις ειδικές διαδρομές.

Περισσότερα...
 
ΙΣΤΟΡΙΚΟ RALLY ISOLA D ELBA PDF Εκτύπωση E-mail
Share

Στην Ιταλία στο νησί Elba τόπος εξορίας του Ναπολέοντα,διεξήχθη  το (32ο ;) ιστορικό rally Isola d' Elba, αγώνας που μετρούσε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ραλι ιστορικών αυτοκινήτων. Ο αγώνας έγινε το τριήμερο 16-18 Σεπτεμβρίου και είχε και ελληνικό ενδιαφέρον, μιας και τρία πληρώματα, οι κκ Μαστρογιάννης, Σταφυλοπάτης Φ. και Σταφυλοπάτης Μ., βρέθηκαν στη γραμμή της αφετηρίας την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου στις 21:00, στην πανέμορφη Marina di Campo της Elba, ανάμεσα στα 99 πληρώματα της sporting που πήραν μέρος στον αγώνα.
Ήταν ένας ομολογουμένως καταπληκτικά στημένος αγώνας, με αποκορύφωμα τη δεύτερη νυχτερινή ειδική, την "Capoliveri", μήκους περίπου 5,8 χλμ. που έγινε μέσα σε ένα τουριστικό και ιστορικό χωριό του νησιού, το Capoliveri. Ήταν μιά μοναδική εμπειρία να βλέπεις άπειρες τον αριθμό Porsche  και άλλα κοσμήματα του παρελθόντος να περνούν ανάμεσα απο τα στενά δρομάκια του χωριού, να περνούν μέσα από την κεντρική του πλατεία και να εκπέμπουν ένα ήχο και μιά μαγεία που τη ζήσαμε μόνο εμείς και μερικές χιλιάδες θεατές που παρακολούθησαν την ειδική. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το λεωφορείο που έβαλε ο τοπικός δήμαρχος για να εξυπηρετεί τους θεατές και να τους μεταφέρει από τις θέσεις στάθμευσης στο χώρο της αφετηρίας και φυσικά μετά τον αγώνα τους μετέφερε (και εμάς)  εκεί που τους παρέλαβε.Ακριβώς όπως κάνουμε και στους ελληνικούς αγώνες.
Στα καθ' ημας τώρα: Ο κος Μαστρογιάννης με τη Lancia Fulvia HF 1,3 της κλάσης C1, αν και αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στις δύο νυχτερινές ειδικές και έπεσε κάπως πίσω, στη συνέχεια ανέκαμψε και με το συνοδηγό του Νώντα Παππά κατάφεραν στο τέλος της 2ης ημέρας να προηγηθούν με περίπου 1,30 λεπτά σε σχέση με τον 2ο. Η 3η ημέρα ήταν ένας θρίαμβος για το ελληνικό πλήρωμα που κέρδισαν στην κλάση τους όλες τις ειδικές με φυσιολογικό αποτέλεσμα την πολυπόθητη νίκη και μάλιστα με διαφορά πάνω από 6 λεπτά από τον 2ο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην εξάτμιση της Lancia στα μισά της 3ης ημέρας, λύθηκε με την παρέμβαση του service που αποτελούνταν από την ομάδα του Adriano Scalon συνεπικουρούμενη από το Νίκο Κουρτέση, με μοναδικό πρόβλημα την καθυστέρηση για 4 λεπτά και χρόνο ποινής 40 δευτερόλεπτα. Όταν όμως προηγείσαι με διαφορά 5+ λεπτών  εκείνη την ώρα, προτιμάς να φύγει το πλήρωμα με το αυτοκίνητο κατά 100% έτοιμο και ας δεχτούν "καπέλλο".
Στα πιπεράτα της όλης υπόθεσης είναι το γεγονός ότι ο Κος Μαστρογιάννης έχασε ένα στοίχημα που τέθηκε στον τερματισμό των νυχτερινών ειδικών και αφορούσε την τελική θέση που θα κατελάμβανε (δεν πίστευε ότι θα κέρδιζε τον αγώνα).  Το στοίχημα αναφερόταν στο να καπνίσει ένα τσιγάρο, πράγμα που έκανε, αποδεικνύοντας ότι έιναι gentleman και ξέρει να ηττάται. Σημαντική λεπτομέρεια: Ο κος Μαστρογιάννης είναι φανατικός αντικαπνιστής, υπέρμαχος του αντικαπνιστικού αγώνα και κάπνισε το 1ο τσιγάρο στη ζωή του.
Φωτογραφίες του αγώνα:

 elba1  elba2
elba3   elba4
elba5  elba6 
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 2